چگونه با دسته بندی مشتریان بیمه عمر، بیشتر بفروشیم؟
همه ما نمایندگان بیمه می دانیم که در دنیای امروز باید تا می توانیم از مشتریان خود اطلاعات بسیار بیشتر و دقیقتری داشته باشیم تا بتوانیم بهترین بیمه را مطابق با شرایط آنها ارائه کنیم و هم مشتریان راضی بیشتری داشته باشیم و هم فروش بیشتر.
مشتریان بیمه های عمر و زندگی به شکل های بسیار متنوعی تقسیم بندی شده اند و بازارهای کوچکی از مشتریان مختلف معرفی شده اند ولی ما در این مطلب قصد داریم تا مشتریان را به شیوه ی جدید تقسیم بندی کنیم تا بتوانیم بازارهای بزرگتری به دست آوریم و فروش بسیار بیشتری را تجربه کنیم.
با این روش دسته بندی مشتریان، شما دنیایی جدید از مشتریان را پیش روی خود خواهید داشت و دیگر نگران کمبود مشتری و فروش کم نخواهید بود.
البته دقت داشته باشید که منظور از بازار بزرگتر در اینجا بازار بی هدف و نامشخص نیست بلکه گوشه ای از بازار است که تعداد زیادی از مشتریان واجد شرایط را در خود جای داده است.
ادامه مطلب را مطالعه فرمایید .
ماجرا از 6 سال پیش شروع شد ...
یک روش آسان و پربازده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی
چگونه کاری کنیم تا مشتریان به سراغ ما بیایند؟ (1)
چگونه با عضویت در بانوی دوراندیش درآمد خود را افزایش دهیم؟
هفت روش پربازده برای افزایش مشتریان آرایشگاه شما